Πως οι τροφές, βοηθούν στην απομάκρυνση των ιώσεων.

Σας ταλαιπωρούν οι ιώσεις; Είστε επιρρεπείς στα κρυολογήματα; Όσο κι αν ακούγεται κοινότοπο, υπάρχουν οι κατάλληλες τροφές που μπορούν να θωρακίσουν την άμυνα του οργανισμού και να σας κρατούν υγιείς.

Τα φρούτα και τα λαχανικά, είναι σίγουρα οι κύριοι «σύμμαχοι» της καλής υγείας. Όμως δεν είναι οι μόνοι. Υπάρχουν πολλές τροφές – απ’ όλες τις κατηγορίες- που μπορούν να εμπλουτίσουν το καθημερινό μας διατροφολόγιο και να μας χαρίσουν την πολυπόθητη υγεία …όπως ψάρι, στρείδια, σκόρδο, **σπόροι γλυκάνισου, εσπεριδοεισή, *μάραθος, γιαούρτι και κεφίρ, τσάι, κόκκινες πιπεριές, μανιτάρια.

 

* Ο μάραθος τρώγεται είτε ωμός είτε μαγειρεμένος σε φαγητά, τα καλύτερα όμως αποτελέσματα μπορείτε να τα επιτύχετε με την κατανάλωση σπόρων μάραθου μέσα σε κάποιο αφέψημα, όπως το τσάι.

**Οι σπόροι γλυκάνισου μπορούν να προστεθούν σαν συστατικό κάποιου γεύματος (λ.χ: στα μπισκότα), όμως για την καταπολέμηση του κρυώματος ενδείκνυται η χρήση τους μέσα στο τσάι. Σύμφωνα με αμερικάνικές φαρμακευτικές μελέτες, μια τυπική συνταγή είναι να προσθέσετε σπόρους γλυκάνισου σε βραστό νερό και να εμπλουτίσετε το αφέψημα με ζάχαρη, σκόρδο, κανέλλα και μέλι (εάν θέλετε). Η ιδανική ημερήσια ποσότητα είναι τρεις κούπες αυτού του ροφήματος κάθε μέρα.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s