Κενές θέσεις εργασίας 6-6-13

Κενές θέσεις εργασίας 6-6-13

PrimeXM is searching for a qualified Junior MT4 Engineer to join their team 

Job description
• Managing several complementary Trading Platforms, systems, servers across multiple sites
• Responding, investigating and resolving various incidents related to many systems
• Conducting industry research and providing recommendations for emerging trends
• Working on multiple simultaneous projects and delivering on a dynamic set of objectives and requirements, as part of a team of specialists

Job Requirements
• Strong Windows Operating System knowledge and experience
• Good understanding with network LAN/WAN
• Demonstrable project implementation experience, working as part of a wider team of technology specialists
• Proven experience in log analysis, security incident response and investigation
• Fluent in English (speaking and writing)
• Good understanding of the Forex Industry represents a plus
• Experience with MT4 trading platform represents a plus
• Experience with MT4 Administrator and Manager represents a plus
• B.Sc – in Computer Science or related field
• Strong team player within a team of specialists
• Attention to detail
• Impeccable character

How to apply

All applicants should send their CV’s and Cover Letters, highlighting the advertised position, to the following Email address: careers@primexm.com
——————————————————————————————————–
Impophar is searching for a qualified and experienced Technician to join their team

Job Description
• Technical repair of work out and beauty equipments

Job Requirements
• Ages up to 35 years
• Graduate of Engineering or Electrical Engineering school
• Good knowledge of English
• Good knowledge of Computers
• Hold a Driving License

How to Apply
All applicants should send their CV’s and Cover Letters, highlighting the advertised position, to the following Email address: marios@impophar.com
——————————————————————————————————–
The NeonEnergy photovoltaic company is searching for experienced Sellers to join their team in Nicosia, Paphos and Limassol

Job Requirements
• Three years of experience in sales
• Excellent knowledge of MSOffice
• Excellent knowledge of English
• Knowledge in selling aluminum frames or cooling / heating or lighting LED

How to Apply
All applicants should send their CV’s and Cover Letters, highlighting the advertised position, to the following Email address: info@neonenergy.com.cy

Please make sure that you include in the subject line the code POLK104
——————————————————————————————————–
Ζητείται καθηγητής Χημείας για το φροντιστήριο Institute of Maths and Sciences στη Λεμεσό.

Καθήκοντα
• Παράδοση μαθημάτων IGCSE, A Level και Παγκυπρίων Εξετάσεων.

Προσόντα
• Απόφοιτος Αγγλικού πανεπιστημίου.
• Ικανότητες εκμάθησης
——————————————————————————————————–
Η Τσιμεντοποιία Βασιλικού μέσα από την Πολιτική της για Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, έχοντας επίγνωση των σημερινών αναγκών της κοινωνίας και θέτοντας ως πρωταρχικό στόχο την στήριξη των νέων και την ελάφρυνση της ανεργίας προωθεί ένα νέο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης / Απασχόλησης άνεργων πτυχιούχων.

Το πρόγραμμα αυτό θα αφορά εκπαίδευση και απασχόληση νέων άνεργων πτυχιούχων, διάρκειας 6 – 9 μήνες στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας στο Βασιλικό.

Η Εταρεία προτίθεται να απασχολήσει 10 άτομα ήτοι:
• 3 Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς
• 1 Μηχανολόγο Μηχανικό
• 1 Χημικό Μηχανικό
• 2 Μηχανικούς Αυτοματισμών
• 1 Χημικό
• 1 απόφοιτο Ναυτιλιακών σπουδών / Marketing
• 1 Μεταλλειολόγο Μηχανικό.

Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδεύονται και παράλληλα θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ως τεχνικοί συντήρησης κα παραγωγής σε ημερήσιο ωράριο και σε βάρδιες.

ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα μέχρι τις 15 Ιουνίου 2013 ως ακολούθως:
E-mail: careers@vassiliko.com (με την ένδειξη Πρόγραμμα Εκπαίδευσης / Απασχόλησης)
Ταχυδρομική Διεύθυνση: Τσιμεντοποιία Βασιλικού Δημόσια Εταιρεία Λτδ Λεωφ. Κυριάκου Μάτση 1Α, Τ.θ. 22281 1519 Λευκωσία, Υπ’ όψιν: Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων Πρόγραμμα Εκπαίδευσης / Απασχόλησης
——————————————————————————————————–
Ζητείται Γραμματέας για μεγάλο Ίδρυμα στη Λεμεσό.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.pescps.dl.mlsi.gov.cy/CPSWeb/candidate/f006w1.jsp?PK=4867260
——————————————————————————————————–
Το ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ – EUROLAB ΓΕΡΣΟΚΗΠΟΥ ζητά να προσλάβει γραμματέα με άριστη εμφάνιση, καλή γνώση Η/Υ, OFFICE επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.

Άριστο περιβάλλον εργασίας. Εξελίξεις και αποδοχές αναλόγων προσόντων.
Αν ενδιαφέρεστε για τη θέση εργασίας, αποστείλετε με email το βιογραφικό σας στοeurognosi.geroskipou@gmail.com ή παραδώστε το στο φροντιστήριο μας στην οδό Σωτήρη Παπαλαζάρου 6, 8201 στην Γεροσκήπου, Πάφος.

Τηλέφωνο επικοινωνίας 26913746
——————————————————————————————————–
Η Neon Energy μεγάλη εταιρία φωτοβολταϊκών με παρουσία σε Γερμανία, Ιαπωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ελλάδα και Κύπρο ζητά να προσλάβει Γραμματέα.

Απαραίτητες προϋποθέσεις προϋπηρεσία στη θέση αυτή , άριστη γνώση MSOffice και άριστη γνώση Αγγλικών.

Παρέχονται: Σταθερός μισθός και κοινωνικές ασφαλίσεις.
——————————————————————————————————–
DEMEMARINE Services supplier of ship parts and services to the marine industry , will select the appropriate Sales Executive.

Sales Executive (SPD /13)

Required qualifications:
• Degree in Sales & Marketing
• Bachelor in Engineering
• Specialization in hydraulic systems is desired
• At least 3 to 5 years of experience
• Fluency in English and Greek
• Computer literacy
• Availability to travel all around the world is necessary
• Pleasant personality with developed communication skills, flexibility, understanding and
perseverance in achieving objectives
• Age 28-45 years

Knowledge of Electromechanical engineering and third language will be considered as additional qualifications.

For expression of interest, applicants should send their resume directly to the Director of Human Resources of Dememarine Services via email at careers@demetriadesgroup.com mentioning the position code.

All applications will be treated with strict confidentiality.
——————————————————————————————————–
Combijet Manufacturing Ltd, manufacturer and supplier of high pressure water blasting equipment, will select the suitable Product Manager

Product Manager (CPM / 13)
Responsibilities:

PPlanning / Organization / Implementation / Monitoring of all necessary actions for Combijet products.
PCommunication with companies for export of products
PDevelopment and implementation of additional products

Required qualifications:

PUniversity or Technology Institure level Education
PDegree in Engineering degree and good knowledge of electromechanical engineering
PAt least 3 years experience in similar position.
P Excellent knowledge of English.
PExcellent computer literacy, especially MS Office
P Pleasant personality with developed communication skills, flexibility, understanding and perseverance in achieving objectives.

Postgraduate degree and experience in the related field will be considered additional qualifications.

For expression of interest, applicants should send their resume directly to the Director Human Resources via email at careers@demetriadesgroup.com mentioning the position code.

All applications will be treated with strict confidentiality.
——————————————————————————————————–
Η Κυπριακή Εταιρεία Micro Stores Ltd αρχίζει τη λειτουργία υπεραγορών παγκυπρίως. Μέσα στα πλαίσια προσλήψεων της διευθυντικής ομάδας, δημιουργεί τρεις νέες θέσεις ανωτάτου επιπέδου, με βάση τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας στη Λάρνακα.

ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Καθήκοντα και ευθύνες:
Πλήρης ευθύνη για την αύξηση του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας της Δραστηριότητας, με βασικότερους τομείς υπευθυνότητας τη Στρατηγική Ανάπτυξη, τα Οικονομικά, Εμπορικά, Επιχειρησιακά, θέματα Μάρκετινγκ, Προσωπικού και Πληροφορικής / Τεχνολογίας.

Απαραίτητα Προσόντα:
• Πανεπιστημιακό Δίπλωμα.
• Μεταπτυχιακό Δίπλωμα MBA ή στο Marketing θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.
• Πείρα σε διευθυντική θέση, σε οργανισμό με εμπορική δραστηριότητα.
• Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά και γραπτά.
• Δυναμική προσωπικότητα με δεξιότητες στην επικοινωνία.
• Έμφαση στην επίτευξη αποτελεσμάτων.
• Ηγετικές ικανότητες.

ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗΣ
Καθήκοντα και ευθύνες:
• Προετοιμασία μηνιαίων οικονομικών καταστάσεων και ανάλυση πληροφοριών.
• Διοίκηση τμημάτων λογιστηρίου.
• Διεύθυνση και αξιοποίηση του κεντρικού λογιστικού μηχανογραφημένου συστήματος.
• Ετοιμασία καταστάσεων συμφιλίωσης λογαριασμών.
• Προετοιμασία μηνιαίων και χρονιαίων λογαριασμών και οικονομικών καταστάσεων όλων των καταστημάτων και της εταιρείας.
• Φορολογικά και άλλα συναφή καθήκοντα.
• Διαχείριση cash flow.
• Επίβλεψη ομαλής λειτουργίας του συστήματος παροχών και bank reconciliation.
• Επικοινωνία με τις τράπεζες, ελεγκτές και προμηθευτές της εταιρείας.

Απαραίτητα προσόντα:
• Μέλος του συνδέσμου Εγκεκριμένων Λογιστών ACCA, CPA, ACA ή πανεπιστημιακό δίπλωμα σε συναφή κλάδο.
• Πολύ καλή γνώση λογιστικών προγραμμάτων.
• Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρία σε παρόμοια θέση.
• Επικοινωνίακές ικανότητες.
• Ικανότητα εργασίας κάτω από πίεση.
• Αριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
• Πολύ καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (MS Office).

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Καθήκοντα και ευθύνες:
• Οργάνωση και διεύθυνση όλων των δραστηριοτήτων του Τμήματος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων.
• Αντίληψη νέων τάσεων και πραγματικοτήτων, στο διεθνές αλλά και κυπριακό λιανεμπόριο.
• Χάραξη στρατηγικής κατεύθυνσης μάρκετινγκ, πωλήσεων και κερδοφορίας, για κάθε υπεραγορά.
• Χάραξη πολιτικής όσον αφορά το Loyalty των πελατών.
• Πλήρης γνώση και αντίληψη των ενεργειών του ανταγωνισμού.
• Επιλογή και συντονισμός των μέσων επικοινωνίας, υλοποίηση του πλάνου Marketing.
• Στενή συνεργασία με τις υπεραγορές και το Τμήμα Αγορών, για προγραμματισμό και υλοποίηση των προωθητικών πλάνων.

Απαραίτητα προσόντα:
• Δίπλωμα η μεταπτυχιακός τίτλος στο Marketing, ή άλλο σχετικό κλάδο.
• Πολύ καλή γνώση του λιανεμπορίου και της κυπριακής αγοράς.
• Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε ανάλογη θέση, με αποδεδειγμένες ικανότητες και επιτυχίες.
• Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
• Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες.
• Πολύ καλή γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (MS Office).
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και στις δημόσιες σχέσεις.

Απολαβές και ωφελήματα για τις πιο πάνω θέσεις:
Η Εταιρεία προσφέρει μισθό αναλόγως προσόντων και πείρας και άδεια με πλήρεις απολαβές.

Αιτήσεις:
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν πλήρες βιογραφικό σημείωμα μέχρι τις 17 Ιουνίου 2013 στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@microstores.com.cy ή στον αριθμό φαξ 24 633700.
——————————————————————————————————–
Our Client, in the context of expansion in Spain & Portugal looks for the suitable representative-Sales Man,
Sales Man (SP 0306/13)
Mention to the Sales Department, you will actively have to assume the following tasks:
• Responsible for the area of Spanish & Portuguese market
• Develop of the active costumer list
• Cross Selling Products
• Develop of candidate clients list(leads)

Benefits:
Well Product training
Monthly fee plus Percentage fee (%)
Required qualifications:
• Management skills min 3 years experience
• Excellent knowledge of Spanish & Portuguese language
• Experience at least 3 to 4 years in sales
• English
• Very well knowledge of H/H
• Age 24 to 45 years

If you are interest for the position, you can send your CV at the hr department of Manager’s Office Cyprus via email infocy@managersoffice.gr noting the position code.
——————————————————————————————————–
Οικονομικός Διευθυντής [Financial Controller]

Duties
Managing the Accounting & Finance Department. Supervise and follow up on all financial tasks within the company. Good knowledge of the MiFID Directive and the CySec Law, Circulars and Guidelines. Detail preparation, monitoring and calculation of Capital Adequacy. Preparation of the Capital Adequacy Report for the CySec.

Qualifications
3-5 years of experience in a similar position in-house or in Audit/Advisory firm. Finance related degree. ACCA/CPA/ACA. CySec Certificates would be an advantage. Ability to work independently. Excellent use of English Language.
An attractive compensation package will be offered to the successful candidate. Only shortlisted candidates will be responded to.

Interested applicants should send a Curriculum Vita at: info@ufs-federation.com.cy. The deadline for applying is June 30th, 2013.
——————————————————————————————————–
Cyprus Investment Firm (CIF) regulated by CySec based in Limassol is seeking to recruit a professional for the position of the Head of Own Account Trading Department

Duties
To apply financial acumen and business skills to identify, assess and monitor price levels for securities or other financial instruments in which he/she is interested Engage in securities transactions based on economic analysis and risk management techniques Use of Fundamental and Technical analysis and ability to make instant decisions Analysis of economic data and cross-asset correlations to identifying undervalued and overvalued prices

Qualifications
Holder of the relevant CySec Certificate Experience in working for a Regulated Cyprus Investment Firm Excellent use of English Language.
An attractive compensation package will be offered to the successful candidate. Only shortlisted candidates will be responded to.

Interested applicants should send a Curriculum Vita at: info@ufs-federation.com.cy. The deadline for applying is June 30th, 2013.
——————————————————————————————————–
H Demetriades Group of Companies στο πλαίσιο ανάπτυξης της στην Κυπριακή και Παγκόσμια αγορά αναζητά τον/την κατάλληλο/η Sales & Marketing Coordinator.
Sales & Marketing Coordinator (SMC 036/13)
Αναφέροντας σε Project Manager θα αναλάβει αρμοδιότητες:
• Αξιολόγησης του target group που απευθύνεται η εταιρεία σε ξένες και τοπικές αγορές
• Ανίχνευση του ενδιαφέροντος της αγοράς και του tg που απευθύνεται η εταιρεία
• Υπεύθυνη/ος για τις παράλληλες προωθητικές ενέργειες και την εφαρμογή αυτών
• Συμμετοχή στην εφαρμογή του marketing plan
• Εποπτεία προσέγγισης των υποψήφιων πελατών με τα επικοινωνιακά εργαλεία της εταιρείας και την απόδοση αυτών
• Διαχείριση πελατών- leads
• Ανάλυσης στατιστικών στοιχείων για ανταγωνισμό, – τοποθέτηση, πορεία νέων προϊόντων
• Target marketing
• Client service-after sales
• Cross selling
• Διαχείριση εκθέσεων

Προσόντα Υποψηφίου:
• Πτυχίο Κυπριακού ή Ξένου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Marketing
• Άριστη MS-OFFICE,επιθυμητή η γνώση CRM
• Αυξημένη διάθεση για εργασία και άριστες ικανότητες επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης, συντονισμού εργασιών, management
• Προϋπηρεσία σε περίπου αντίστοιχη θέση τουλάχιστον 2 έτη
• Βασική προϋπόθεση η άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας – Γνώση Ρωσσικής γλώσσας επιθυμητή

Η εταιρεία προσφέρει:
• On the job training
• Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
• Άριστες συνθήκες εργασίας
• Προοπτικές μόνιμης εξέλιξης σε ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο επαγγελματικό χώρο

Για την εκδήλωση ενδιαφέροντος, οι ενδιαφερόμενοι θα αποστείλουν βιογραφικό άμεσα στη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού του Ομίλου Δημητριάδη μέσω email στο careers@demetriadesgroup.com
σημειώνοντας τον κωδικό της θέσης. Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
——————————————————————————————————–
Η Σ.Π.Ε. Λακατάμιας δέχεται αιτήσεις για την πλήρωση κενής θέσης του Γραμματέα/Διευθυντή της Εταιρείας.

Κλίμακα: Α12 – Α14 + 2 πλέον το εκάστοτε κυβερνητικό τιμαριθμικό επίδομα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
1. Α. Πανεπιστημιακό δίπλωμα, τίτλος ή ισότιμο προσόν σε ένα από τα ακόλουθα θέματα ή συνδυασμό των θεμάτων αυτών: Λογιστική, Οικονομικά, Χρηματοοικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ή
Μέλος ενός από τα αναγνωρισμένα από το Υπουργείο Οικονομικών Σώματα Επαγγελματιών Λογιστών.
Β. Πέντε (5) χρόνια υπηρεσία σε διευθυντική θέση σε πιστωτικό, τραπεζικό ή άλλο ανάλογο οργανισμό.
2. Πολύ καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
3. Ακεραιότητα χαρακτήρα, διοικητική και οργανωτική ικανότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, ευθυκρισία, αξιοπιστία ως και ικανότητα στη σύναψη και διατήρηση καλών σχέσεων με τους αξιωματούχους, το προσωπικό, τα μέλη της εταιρείας και του κοινού γενικά.
4. Γνώση της Συνεργατικής θεωρίας και πρακτικής και του Περί Συνεργατικών Εταιρειών Νόμου και Θεσμών.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν το έντυπο αίτησης καθώς και το Σχέδιο Υπηρεσίας, στο οποίο περιλαμβάνονται τα καθήκοντα και οι ευθύνες από τα Κεντρικά Γραφεία της ΣΠΕ Λακατάμιας ή από την ιστοσελίδα της εταιρείας μας http://www.lakatamia.coop.com.cy

Οι αιτήσεις να υποβληθούν μαζί με τα αντίγραφα πιστοποιητικών προς την Επιτροπεία της ΣΠΕ Λακατάμιας, Μακαρίου & Αθηνάς 2, 2310 Λακατάμια, το αργότερο μέχρι τις 14 Ιουνίου 2013.

Οι υποψήφιοι, δύναται να παρακαθίσουν σε γραπτές ή προφορικές εξετάσεις ή και στα δύο.
——————————————————————————————————–
Vacancy – Grant Thornton Limassol Office

Assistant Manager / Manager Assurance

Person Specification:
• The right candidate must have a vision, drive for success and be motivated towards his personal and professional development.
• Have a positive can do attitude, high degree of responsibility and take ownership of his assignments, clients and career.
• Share the CLEARR values of Grant Thornton (Collaboration, Leadership, Excellence, Agility, Respect and Responsibility)
• ACA/ACCA
• Relevant post qualification experience in audit (2-3 years)
• Practical and technical knowledge in IFRS and IAS
• Fluent in English and Greek
• Ability to support and mentor staff

Competitive remuneration package

For more information or to apply online go to http://www.gtcyprus.com/careers
——————————————————————————————————–
Ο πελάτης μας
Ο πελάτης μας, μεγάλη εταιρεία με έδρα τη Λεμεσό, ο οποίος δραστηριοποείται στον τομέα του λιανικού εμπορίου, ζητά για άμεση πρόσληψη Chief Accountant.

Κύρια καθήκοντα
Η οργάνωση και παρακολούθηση της σωστής διεξαγωγής όλων των εργασιών του λογιστηρίου.

Η συμμετοχή στη διευθυντική ομάδα της εταιρείας.

Η ετοιμασία και παρουσίαση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας και όλων των απαιτούμενων εκθέσεων συμπεριλαμβανομένων και των λογαριασμών διεύθυνσης.

Η ετοιμασία και παρακολούθηση του προϋπολογισμού και των ταμειακών ροών της εταιρείας.

Απαιτούμενα προσόντα και ικανότητες

Μέλος ενός από τα Σώματα Επαγγελματιών Λογιστών

Πανεπιστημιακό δίπλωμα σε ένα από τα ακόλουθα θέματα ή συνδυασμό των θεμάτων αυτών θα αποτελεί επιπρόσθετο προσόν: Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Λογιστική, Χρηματοοικονομικά

Τουλάχιστον 10 χρόνια επαγγελματική πείρα μετά την απόκτηση του επαγγελματικού προσόντος

Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής Γλώσσας

Άριστη γνώση προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών

Διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες

Ικανότητα επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας

Απολαβές και ωφελήματα

Προσφέρεται ελκυστικό πακέτο απολαβών αναλόγως προσόντων και πείρας καθώς και πολύ καλοί όροι εργασίας συμπεριλαμβανομένου Ταμείου Προνοίας και άλλων ωφελημάτων.

Αιτήσεις

Τα ενδιαφερόμενα άτομα παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013 στο e-mail hr@kyprianides.com με τη σημείωση «Αίτηση για θέση Chief Accountant».
Υποβολή αίτησης μέσω διαδικτύου: http://www.kyprianides.com

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.
——————————————————————————————————–
Eurofast is looking to recruit for its Nicosia office:

Tax Consultants

We seek to recruit dynamic tax consultants for our office in Nicosia. The successful candidate will study and analyze Double Taxation Agreements between different countries, liaise with tax associates abroad to structure contemplated business operations in the most ideal and tax efficient way with other colleagues of Taxand in Europe and elsewhere.

Qualifications:
• Law degree holders

Required Skills:
• Excellent computer and internet skills
• Fluent in Russian and English (Fluency in Greek will be considered as an advantage)
• Willingness to travel
• Confidence, commitment and willingness to learn

Compensation
The successful candidates will receive an excellent remuneration package.

Please send your CV’s by email to info@eurofast.eu or fax at +357 22 699 004 by June 17th, 2013.
——————————————————————————————————–
Ζητείται Γραφίστας με πολύ καλή γνώση COREL DRAW και Photoshop.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.pescps.dl.mlsi.gov.cy/CPSWeb/candidate/f006w1.jsp?PK=4874244
——————————————————————————————————–
Ζητείται IT-SYSTEMS ADMINISTRATION στη Λεμεσό.

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.pescps.dl.mlsi.gov.cy/CPSWeb/candidate/f006w1.jsp?PK=4867276
——————————————————————————————————–
Το φροντιστήριο ΑΡΙΣΤΕΙΟ στην περιοχή Δευτεράς ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ψάχνει για καθηγητές Αγγλικής Φιλολογίας και Πληροφορικής.

Αν ενδιαφέρεστε για θέση εργασίας σε οποιοδήποτε από τα μαθήματα μας, αποστείλετε με email το βιογραφικό σας στο info@aristio.eu ή kyris31@gmail.com.
——————————————————————————————————–
Το ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ – EUROLAB ΓΕΡΟΣΚΗΠΟΥ, ψάχνει για ικανούς ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής, Ρώσσικης Ισπανικής Γλώσσας και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών με δυναμικό χαρακτήρα, με μεγάλη μεταδοτικότητα, δημιουργικές, οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες. Πτυχίο ανώτατης σχολής απαραίτητο, διδακτική εμπειρία και σεμινάρια επικοινωνιακής κατεύθυνσης ή μεθοδολογίας θα θεωρηθούν επιπλέον προσόντα.

Προσφέρονται: άριστο περιβάλλον εργασίας, εκπαίδευση, προοπτικές εξέλιξης και αποδοχές αναλόγως προσόντων.

Αν ενδιαφέρεστε για θέση εργασίας σε οποιοδήποτε από τα μαθήματα μας,αποστείλετε με email το βιογραφικό σας στο eurognosi.geroskipou@gmail.com ή παραδώστε το στο φροντιστήριο μας στην οδό Σωτήρη Παπαλαζάρου 6, 8201 στην Γεροσκήπου, Πάφος.
Τηλέφωνο επικοινωνίας 26913746
——————————————————————————————————–
Ο Όμιλος Εταιρειών Ανδρέας Σοφοκλέους, με έδρα του τη Λεμεσό, αναζητά να προσλάβει ταλαντούχο οικονομολόγο με ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο που να έχει επαγγελματική εμπειρία πάνω σε Ευρωπαϊκό θέματα, Προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τη Χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι, όπως αποστείλουν πλήρες βιογραφικό σημείωμα μέχρι και τις 14 Ιουνίου 2013, είτε μέσω φαξ στο 25-849100, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση,kparpi@sofocleous.com.cy .

Όλες οι αιτήσεις θα Θεωρηθούν αυστηρά εμπιστευτικές.
——————————————————————————————————–
Location: Limassol, Cyprus
Reference: HE12543
Marketing Operations Coordinator, Limassol
My client based in Limassol is looking for a Marketing Operations Coordinator to join the team.

Duties for this role will include:
• Being part of the development of initial request briefs that originate from Marketing
• Work with Product management to facilitate the completion of complete business spec documents for minor task/projects and requests
• Ensure that product requests are complete before going to prioritization
• Daily updating of the Marketing request Queue for product development and flagging of new requests to the Marketing Operations Manager
• Responsibility for the Prompt QA of Tasks department wide
• Maintain an updated overall Calendar for marketing initiatives
• Providing follow up reports on specific campaigns
• Sending updates for current campaigns to company-wide recipients
• Management of Ideas Lab – Weekly updates of new ideas – follow up on ideas in process
• Daily Reporting of competition performance and publishing to the website
• Publishing of Morning Reports to the website
• Assistance to Marketing for the overall administration of the email marketing platform

Requirements:
• Previous experience in the financial services industry
• Excellent planning and organizing skills
• Very good public speaking and presentation skills
• Experienced and skillful project management abilities
• Very good English – speaking, reading and writing
• HTML proficient
• Experience in WordPress

If you feel that you match the profile and would like to discuss your application further apply today.

Due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be responded to.

To apply for this position, please email your CV to Hayley Evans, hayley@grsrecruitment.com quoting the above job reference or call +357 25 342 720 for further information.
——————————————————————————————————–
Location: Nicosia, Cyprus
Reference: CA12539
HR Assistant, Nicosia
Our international client is seeking an experienced HR Assistant.

The successful candidate will work with employee’s to resolve generalist HR issues, providing an efficient HR service on a day-to-day basis to the business.

Key Activities/Tasks:
• Recruitment and selection
• Performance management – supporting and advising managers with performance management cases
• Managing employee relations
• Preparing and making job offers
• Interviewing candidates and providing feedback to managers
• Preparing job descriptions
• Drafting contracts
• Maintaining performance appraisal database
• Updating HR policies and procedures when required
Skills and Experience Required:
• Degree in HR (CIPD Qualification or equivalent)
• Minimum of 2 years working within a HR position
• Excellent interpersonal and communication skills
• Excellent written and verbal communication skills are required (English)
• Good knowledge of employment law and legislation

If you are interested in the above position please send your CV to the following email addresscaroline@grsrecruitment.com quoting the above reference number.

Please note that due to the high volume of applications we receive; only shortlisted candidates will be responded to.
——————————————————————————————————–
Location: Limassol, Cyprus
Reference: PS12353
Finance Analyst, Limassol
My client, an international financial services organization based in Limassol is seeking to recruit an experienced and enthusiastic candidate to join their dynamic team.

Main duties and responsibilities:
• Perform periodically reconciliations of funds transfers (in/out)
• Report and investigate exceptions
• Work together with internal and external functions to correct any exceptions found
• Develop process to reconcile financial transactions on a daily, monthly and yearly basis, by comparison of transaction reports (internal and external); define reconciliation policies and procedures
• Identify any mismatches and separate them into different categories
• Work together with internal functions and external references in order to correct any mismatches found
• Improve payment processes and assist replacing manual processes with automation
• On-going specific duties, as shall be defined by the Financial Controller
• Contribute to team effort by accomplishing related assignments as needed

Candidate Profile:
• Accounting experience- advantage.
• Excel experience, including formulas and formatting- must
• fluent spoken, written and reading English, Greek an advantage
• Experience with financial companies- advantage
• Experience with Back-office systems- advantage
• Team player

Due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be responded to.
To apply for this position please email your CV to Philippa Stephanou philippa@grsrecruitment.comquoting reference or call +357 25342720 for further information.
——————————————————————————————————–
Location: Limassol, Cyprus
Reference: AT4521
Affiliate Manager, Limassol
An excellent opportunity to work for a global leader within the online Gaming industry, our client is looking to recruit an experienced Gaming Affiliate Managers and a Team Leader, to take ownership of managing the gaming affiliate program and maximising its revenues.

You will be expected to run the gaming affiliate program, preparing business proposals, acquiring new affiliates and negotiating deals for all new and existing accounts. Working closely with other stakeholders across multiple departments to ensure the programs successful development, you will create and manage promotions to enhance the life time value of existing customers and ensure maximum customer acquisition.
This is a fantastic opportunity for someone with strong experience in the online gaming affiliate business to work for a global player who continues to enjoy outstanding success as a result of their unrivaled reputation in the industry. They will be looking for someone with the ability to build excellent working relationships, a real self-starter who remains calm under pressure. You must be commercially astute with good judgment and cultural awareness and have previous experience working with casino affiliates. You will receive an excellent salary, generous bonus structure and the opportunity to work for a market leader.
You need to be fluent in one of more languages, English is essential and Greek is an advantage.
If you are interested in the above position please send your CV to the following email addressanthony@grsrecruitment.com quoting the above reference number.
Please note that due to the high volume of applications we receive; only shortlisted candidates will be responded to.
——————————————————————————————————–
Location: Limassol, Cyprus
Reference: PS12527
Compliance Officer, Limassol
My client, an international financial institution is seeking to recruit an experienced Compliance Officer to join their dynamic team. The successful candidate will report directly to the Head of Compliance.

The main duties and responsibilities include:
• Constantly review and be aware of the applicable legislation and directives issued by the Central Bank of Cyprus
• Ensure that the institution is in compliance with the regulatory framework
• Review the policies and procedures, amend as deemed necessary and/or draft new ones ensuring they are compliant with the regulatory framework
• Prepare reports for the Regulatory Authorities, the Board of Directors and the Management as appropriate

Candidate Requirements:
• University Degree in Law
• At least 2 years of solid experience in a similar role
• Knowledge of MiFID principles and practice
• Strong communication skills (verbal and written), fluency in Greek and English
• Organized and consistent with a disciplined personality
• Flexible, energetic with a positive attitude
• Ability to deliver results in a dynamic, multi-cultural environment
• Computer literate

Due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be responded to. To apply for this position please email your CV to Philippa Stephanou philippa@grsrecruitment.com quoting the above reference or call +357 25342720 for further information.
——————————————————————————————————–
Location: Limassol, Cyprus
Reference: HE12529
Partnership Coordinator, Limassol
My client based in Limassol is looking a Partnership Coordinator to join the team.

Duties include:
• Assisting in new request of partners on a daily basis (Introducing brokers, Tied Agents, Affiliates)
• Collecting all required documents
• Assisting sales with partners who wish to open or are managing a trading account
• Actively following up on queries and providing feedback to partners in a timely manner via telephone or email
• Effectively handling the existing partners
• Following contact with partners, updating CRM with their accurate information
• Knowledge of company’s products and services
• Informing clients of any new products and promotions that my client is offering

Requirements
• University Degree in Finance/Economics or Business related degree
• Excellent sales techniques & customer support skills
• Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Excellent oral and presentation skills
• Excellent computer skills
• Strong command of English language
• Any additional language will be considered as an advantage

Due to the high volume of applications we receive, only shortlisted candidates will be responded to.

To apply for this position, please email your CV to Hayley Evans, hayley@grsrecruitment.com quoting the above job reference or call +357 25 342 720 for further information.
——————————————————————————————————–
Location: Limassol, Cyprus
Reference: ST12528
Date Posted: 03/06/2013
Pre Sales Engineer, Limassol
Our Client is a proven leader in the cellular industry providing complete system solutions for a wide range of customers

Specializing in custom made systems and portable platforms. Our client has a reputation based on network concept practices and many innovative solutions in RF and complex digital design.
The company are looking to hire a Pre Sale Engineer

Job description
• Submit proposals and bid responses which include both technical (including system design with complex architecture) and pricing elements.
• Work closely with sales and product teams to expand the clients customer base, evaluate, design, propose, and deliver world class solutions to prospects and existing customers.
• Create winning solution designs based on prospect and customer specific requirements and deployments.
• Represent The client and partners in creating end-to-end solutions for prospects and customers, leveraging both The client and partners solutions.
• Work closely with The Clients service organizations to conduct trials, proof of concepts and demos.
• Craft winning responses and creative solutions to RFI/RFP issued by prospects and customers.
• Prospect, grow and develop business with the key strategic regional partners and provide project management for the regional projects.
• The candidate may be requested to travel to customer sites to perform installation, troubleshooting and testing.
• Travelling included.

Qualifications required:
• Must have 5+ years of pre-sales technical and business sales presentation experience.
• Extensive skills in analysing, presenting, demonstrating and discussing different solutions with the customers as well as executing on customer needs. Good at understanding customer needs and proposing the relevant solutions.
• Domain knowledge of mobile network solutions (end-to-end), design & dimensioning of GSM, UMTS, CDMA, LTE & WiFi networks.
• Prior working experience in solutions design with mobile networks desirable.
• Proficiency with embedded systems: knowledge of hardware, software, and firmware design for embedded systems.
• Experience with creating demonstration tools
• Must have prior working experience in solutions design with mobile network architectures.
• Must have strong mobile network troubleshooting skills.
• Must be able to clearly communicate the product vision and value proposition to customers, prospects and partners.
• Must be able to craft presentations and respond to written communications.
• Should have working knowledge of tools and web development skills to craft demo, trials and proof of concepts.
• Domain knowledge of mobile network protocols and standards desirable.
• Prior working experience in solutions design.

Other requirements:
• Must have excellent verbal and written communication skills in English to be able to interact with customers’ technical counterparts and business counterparts
• Rich interpersonal skills coupled with strong project management, negotiation and decision-making skills
• EU, Australian or US Passport advantageous

This position is immediately available and pays a competitive salary.

For further information and a confidential discussion please contact Scott Gray on 22 76 93 69 or alternatively on scottg@grsrecruitment.com
——————————————————————————————————–

Πηγή: Careerline.com.cy

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s