Τι κάνεις όταν μια διαφήμιση με gay μπαμπάδες συγκεντρώνει ομοφοβικά σχόλια;

 

 

 

wipe_out_homophobia_by_wipeout_homophobia-d4835i7

Λίγες ημέρες πριν μια εταιρεία δημητριακών αφιέρωσε το νέο της διαφημιστικό στις οικογένειες, επιλέγοντας όμως να αναδείξει τη διαφορετικότητα και την ποικιλομορφία.   Στο τρυφερό σποτάκι πρωταγωνιστεί και μια οικογένεια με δύο ομοφυλόφιλους μπαμπάδες, κάτι που από μερικούς δεν έλαβε  θερμής υποδοχής…

Τα πρώτα αρνητικά σχόλια έφτασαν από δυσαρεστημένους πελάτες, αλλά και από ομάδες που είναι εναντίον των ομοφυλοφίλων όπως η “One Million Moms” και η “American Decency Association”.   Και ενώ όλοι περίμεναν πως η εταιρεία θα τα “μάζευε”, θα αδιαφορούσε ή θα απαντούσε με κάποια πολύ τυπική ανακοίνωση, η Honey Maid κυκλοφόρησε αυτό:

Πηγή: www.lifo.gr

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s