Υψηλή αρτηριακή πίεση, περιττό βάρος και καθιστική ζωή..τι κάνουμε γι’ αυτό;

Το αυξημένο σωματικό βάρος, η υψηλή αρτηριακή πίεση και η καθιστική ζωή αποτελούν ένα εκρηκτικό συνδυασμό για την γενικότερη υγεία σας, αλλά και συγκεκριμένα την υγεία της καρδιάς σας.

Τι κάνουμε γι’ αυτά;

Ξεκινήστε φτιάχνοντας το καθημερινό πρόγραμμα της διατροφής σας, έχοντας ως βασικούς κανόνες την ποικιλία των τροφών και το μέτρο . Για να εφαρμόσετε τη ποικιλία στη διατροφή σας, φροντίστε να καταναλώνετε τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων,δίνοντας έμφαση σε τρόφιμα που προάγουν την υγεία της καρδιάς όπως τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής άλεσης, το ψάρι.

Αποφύγετε όσο μπορείτε τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά οξέα, όπως το λίπος από το κόκκινο κρέας και τα λιπαρά τυριά. Καθώς και έτοιμα και επεξεργασμένα τρόφιμα τα οποία είναι πλούσια σε ζάχαρη αλλά και αλάτι, το οποίο μπορεί να επηρεάσει την αρτηριακή σας πίεση και θα πρέπει η κατανάλωση του να είναι περιορισμένη. Να θυμάστε πως το αλάτι βρίσκεται στα περισσότερα συσκευασμένα τρόφιμα, ιδιαίτερα στις κονσέρβες, το ψωμί και τα αρτοσκευάσματα, για αυτό προτιμήστε πάντα το σπιτικό φαγητό και ελέγξτε τις ετικέτες των τροφίμων στα συσκευασμένα τρόφιμα που αγοράζετε.

Τέλος, μη ξεχνάτε να κάνετε τακτικά γεύματα τα οποία θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε σταδιακά τη ποσότητα του φαγητού που καταναλώνετε.

Παράλληλα με τη διατροφή, βάλτε στη ζωή σας την άσκηση καθιερώνοντας ένα μικρό περίπατο καθημερινά ο οποίος θα σας χαλαρώνει και θα δώσει ζωή στη καρδιά σας!

Πηγή: boro.gr

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s